Monday, November 22, 2010

BYE SUMA N HEPY ENGAGEMENT DAY SYG..:')

esok 23hb aku akan gerak ke n9 dah..untuk kursus n lapor diri keja baru..pg kami akan gerak n tdoc kat umah akak dlu kat seremban..n 24hb baru gerak ke tempat kursus kat Mantin..mana ntah..aku pun x taw..agk2 jauh ke x eh seremban ngan mantin..erk..ada sapa2 taw..

10 hari or mayb lebih aku x dpt nk jenguk kwn2 blog suma..waaa! mst bnyk entry yg akan aku t'lepas..insyaAllah bila sumanya selesai aku akn singgah blik kat blog suma..yg mana yg sudi n rindu2an kat aku blehla tnggal jejak kt shoutbox 2..cehh! bajet ada org nk rndu ja..-_-"


kursus 10 hari bermula 24/11/2010 sampaila 3/12/2010..lama gila..apa la yg nk dkursuskan 2..perasaan dah bercampur baur..harap sumanya berjalan lancar n kursus 2 bg pengalaman yg indah..jgn la aku dpt kenangan pahit kt sana..x maw..x maw..harap sgt dpt kenangan yg manis2..hoho..

n sampai skang at dok isaw lg..mkn pun x lalu..tdoc pun x lena..dok asik pk kat mana la dorg nk transfer nie..jb..pliss bg dpt jb..kesian sy ngan husband..kat setahun dah kitorg jauh..harap dptla jb n pas 2 blehla kami hidup mcm psngan yg len..semoga 2 la yg t'baik utk kami sekeluarga..aminn..

aku skang rasa cm serba salah ja..my bestie nk tunang 27hb..tp aku tgh kursus..aduii..cmna nk pegi..mana bleh suka suki ja kuar dr tmpt kursus 2..plak n9 ngan kedah bknnya sejam dua..*sigh

tatty dah bnyk tlg aku..bermula zaman ank dara aku sampai la aku dah kahwin..tatty sllu jd mangsa aku sbb klu ujng mggu enchek husben x balik dia la yg aku ajk kuar..tgk wayang..abes duit..shoping skali..sumanya la ktorg wat together2..;p

stat aku tunang..

nikah..

n sampaila majlis kahwin tatty ada..tp bila time majlis dia aku x dpt p..kompem la aku sedey..rasa cm serba slah..yela sebab setiap majlis besar kat umah aku dia ada n ale2 time majlis umah dia aku x leh teman..sobs..


kwn bek aku dunia akhirat insyaAllah..Syarifah Nur Izzaty bt Syed Abdul Hamid..maaf sgt2 x dpt nk p majlis tunang ang..tengs sbb sentiasa ada untuk aku..aku akan sentiada doakan kebahagiaan ang..
harap mjlis kahwin ang nti aku dpt p n tlg mana2 yg ptut..semoga majlis pertunangan ang dgn muzamil berjalan lancar..i'm hepy 4 u my dear..:')

notaakhirentry :- doakan perjalanan kami esk..semoga kami selamat sampai ke n9 tanpa sebarang masalah..amin..

29 OrG sDg b'PoT PeT:

Unknown said...

selamat berjursus la kak fyza...
tak pe tak dpt pergi [pun...do dari jauh pun dah ok

aydan said...

all the bez fyza!;)
hoho...sian membe fyza tu.takpe,mesti dy fhm punyeee..hihi
just praying for their happiness oke!
^^
have a safe journey tomorrow!
;)

FyZa said...

azmi--> tengs dek..;)

FyZa said...

nadya--> tengs nad!
harap2 mcm 2 la..;)

:: Mrs.SyahNia :: said...

harap sumanya selamat
n hepy bkursus nanti =)

takpe kwn fyza mesti faham
keadaan fyza tak dpt nak
attnd majlis dia ;P

jgn nakal2 kat sana nanti taw..hehe

FyZa said...

luv syahnia--> tengq so much swety..;)
harap2 dia phm la..
hehe x nakal pun la..;p

ILA HonEyBuNNy said...

moga selamat sampai ye fyza....amin....sedeynya dgr...bla kwn baik kita xdpt g kan..xpa...fyza ada alasan yg kukuh kan...dia pasti faham......

nurulsyuhaida :) said...

wahh tatty nak bertunang dah? ngn org mana? wuaaaa.semua orang nak kawen dah..aku bila lg.hahaha

Emylin_Izlin said...

jb jb jb jb jb jb jb..INSYAALLAH..AMIN :-)

P/S : Kursus mestilah BEST....:-0

anisyazila said...

jgn ler sedih2 dik..mesti tatty memahami keadaan fyza..bukan fyza sengaja tak nak g majlis dia..tul x? apapun..selamat berkursus and cheer up dear..

♥ nana i am ♥ said...

fyza, have a good and safe journey dear :) selamat berkursus.aihhh rindu laaa ngn u nanti.sobbbbb~

* dun woory, ur bff sure faham ur situation dear.bukan u sengaja taknak pegi kan.

take care oke kat sane nnt..

NAJ HEBAT said...

babai sayang~

ohlala~

kak pizaaa...


bila nak belanje naj?

nino~

nanie said...

all the best sygg..moga u dpt transfer ke jb..aminn..

btw,congrats tuk ur besties :)

Unknown said...

ishh...mesti sedih bile xdpt tgk bff bersanding...hee..
tp xpe sis.mst dia fhm..huhu

gud luck !jgn nakal2 k..heee

The_Syatila said...

salam sis , rasa macam jumpa sis kt mcd td , cntral square around 5pm . . rasanya la , betol kew?

Unknown said...

wah! selamat bertugas kak!! smoga berjaya!! rindu la kami nnt akak xde...

kiwi said...

rindu la kak fyza x de nti..btw slmt bertugas kak cumel..doakan kiwi tau..esok exam(sempt lg ushar blog =p)

ana said...

selamat berkursus dan moga2 dapat keje kat JB...byk kali ckp nie harap2 masin mulut kak ana :)

CIK TOM said...

selamat berkursus yunk..takpe insyaAllah nati time kahwin fyza dpt attend...jgn sedih2 ye..smile :)

E'in said...

huwa.. i will miss u dear.. hopefully fyza dpt kat jb.. t kite leh jumpe... heee.. ;)

Aishot said...

selamat berkursus ;D

s h a said...

selamat berkursus dear...arini da start melapor ye...chaiyouk2...syg take care taw...
congratz for ur frend...xpe...mesti die paham...bukan fyza sengaja x pg kn dear...

Cik Sara said...

Selamat berkursus.. Dan selamat bertunang untuk kawan fyza... Semoga dapat kerja dekat dengan husband. All the best..

Shahada Fauzi said...

selamat berkursus..takpe la..maybe ada hikmah tak dapat pergi majlis tunang tatty..lagipun ada sebab yg tak boleh dielakkan..

selamat bertunang buat tatty..^_^

Unknown said...

sis blum balik ke lagi?rindu la..ehhehehe

.....:E.M.I:.... said...

fyza....ade tag untuk anda

http://misssukesuki.blogspot.com/2010/12/tag-untuk-bloglarian.html

Unknown said...

waa da tunang ek dia

tahniah!

NAJ HEBAT said...

insya Allah.. nnt dapat jadi mcm dalam pic..

bukan bertiga..

ke lebih??

muahaha.

jgn le nanges kak fiza...!!!

Unknown said...

sis,nape lame tak berupdate nieeeeee???????????????rinduuuu:(