Monday, January 18, 2010

..Spread The Love Contest..

tadaa! nie 1st contest yg aku masuk pas wat blog neh..mcm bes ja msuk2 contest nie..bley gak kenal bloger2 yg len slain m'gelikan perut baca blog2 dorg..huhu..puas gak la godek2 sbb nk phm apa bnda syarat2 tuh..so skang rasanya dah complete kot..
hrp2..=)




http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html
(p/s : klik la klu nk join dis contest..)


Term & Condition:

1) Peserta haruslah mempunyai blog (Setel!)

2) copy banner di atas dan letakkan di side bar blog anda...dan link kan kepada... http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html
(setel!)

3) jadi follower blog saya. (setel!)

4) jadi follower blogshop saya. http://spreaddlove.blogspot.com (bermakna..anda perlu menjadi follower..2 buah blog..hehe)
(setel!)

5) buat entry bertajuk Spread The Love Contest
(setel!)

6) dalam entry anda..haruslah ada banner di atas..linkkan pada.. http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html (setel!)

7) sila tunjukkan 1 gambar anda yg menunjukkan kasih sayang..tk kire la gmbar couple.,suami isteri,kawan2,anak n ibu..anak n ayah..adik beradik..asalkan menunjukkan kasih sayang.(ingat..1 gambar sahaja!) (setel!)

8) tinggalkan link entry anda di comment box entry ini.
(setel!)

9) pemenang akan menerima 1 set couple tee dari blogshop saya dan 1 hadiah misteri. Anda boleh memilih design n size yg anda suke. (berapa org pemenang akan diumumkan kemudian)

10) dan last skali..jemput la clik nuff sy skali..

11) tarikh tutup penyertaan adalah pada 12.00pm - 1 feb 2010
(setel!)

ok..gmbr yg dpilih ialah....

pic nie masa mjlis akd nikah 01/01/10 dan telah d edit utk dmasukkan kdlm frame yg comey nie..time nie rasa syahdu sgt2..nanges woo masa neh..yela..rasa aku nie cm bdk2 ja lg..pas 2..tup..tup..dah jd bini org..
pa pun tengq sgt utk mak..saya syg mak saya! =)



2 OrG sDg b'PoT PeT:

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

hi..dah review..
pic yg menarik..

goodluck oke

FyZa said...

hehe..tengq..=)